به وب خودتون خوش آومدین .
نوشته شده توسط : علی کاظمی

در این وب می تونین سوالات خودتون رو در مورد کامپیوتر و اینتر نت از طریق نظرات یا آیدی ali.kazemi7204@yahoo.com و یا از طریق 368 60 68 0936   در میون بگزارید تا ما آموزش اونو به روایت تصویر و به زبان صاده براتون به آموزش بزاریم :

آموزش ها می تونن :

هر سوالی که در مورد اینتر نت دارین .

مصلا:

یه فیلی رو دانلود کردم ولی اجرا نمی شه 

این مرور گر که می گن چیه ؟ مثل ( فایر فاکس ، اکسپلورر ، کروم و .... )

آقا این که می گن آیدی مسنجر چیه ؟

ایمیل چیه ؟

چت روم چیه ؟

دانلود چیه ؟

چطوری برای خودمون وبلاگ بزنیم ( من اینجا آدرس وبلاگ چند تا از دختر هارو براتون می زارم که ببینید بابا وبلاگ زدن چقدر چیز شیرینیه تازه می تونین یه وبلاگ بزنین و توش فقط چیزای سرگرمی جک اس ام اس عکس بامزه نمی دونم شعر بنویسی و .... )

در ضمن اینم بگم که شما فقط وبلاگ نویسی می کنین لازم نیست که بیاین طراحی وب سایت یاد بگیرین این همه سایت خشگل مشگل که در روز می بینین که خود صاحب سایت طراحی نمی کنه می ره به یکی می گه براش طراحی می کنه بعد خودش فقط پست تو سایت می فرسته پست فرستادنم که دیگه کاری نداره :

این چند تا آدرس رو ببینین اینا و خیلی های دیگه فقط پست می فرستن تو وب طراحی وب رو خودشون نکردن ببینین :

www.teraran1356.blogfa.com

www.javan21.blogfa.com

www.yourpm.blogfa.com

www.mehdihejazi.blogfa.com

www.moharramh59.blogfa.com

www.your-roz.blogfa.com

www.jbde.loxblog.com

دیدین شما هم می تونین تا ز ه بازم هر جور سوالی داشتین می تونین بگین من کمکتون می کنم حالا من این پایین یادتون می دم که چجوری تو وب من نظر بزارین اگه خوب نظر بدین و استقبال زیاد باشه منم شارز می شم و کمکتون می کنم و هی آموزش می زارم باشه خب این پایین می گم چجوری نظر بدین :

خب اول باید روی نظر بدهید کلیک کنید تا پنجره نظر دادن باز بشه :

ررر

بعد یه همچین پنجره ای باز می شه :

ررررر

تو قسمت نام می تونین اسم واقعی تونو بنویسین اگه هم نه یه اسم الکی بزارین ولی حتما این بخش باید پر بشه

آدرس ایمل اختیاریه دوس داری بزن دوس نداری نزن 

آدر وب سایت هم همینجوریه اختیاریه 

تو قسمت متن هم که روشنه باید چی کار کرد 

اون تیک نظر خصوصی رو می بینی اگه تیک اونو بزنی نظر شما فقط برای مدیر قابل مشاهده است دیگران اون نمی بینن 

اون کد تصویر رو هم که می زنی بعد ارسال شود رو می زنی همین 

تبریک می گم الان تو تونستی یه نظر بفرستی آفرین 

رربلا

بچه ها من خودمم اینارو که مادر زادی بلد نبودم از اینو اون یاد گرفتم البته بدن خودتون زرنگ می شین و خودتونم یه چیزایی رو یاد می گیرین 

 





:: برچسب‌ها: آموزش کامپیوتر , آموزش اینترنت , آموزش ,
:: بازدید از این مطلب : 2086
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 1 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محیا در تاریخ : 1393/3/29/4 - - گفته است :
من که کیفیدم لهنت رواانه افرین

/weblog/file/img/m.jpg
وب گذر در تاریخ : 1390/1/28/0 - - گفته است :
بابا هنوز بلد نیستی فارسی تایپ کنی اومدی آموزش هم بدی...برو بچه
نمونه غلط ها:صاده ، مصلا
مردی این نظر رو پاکش نکن ............................................................................ پاسخ به این نظر عزیز من اینجا کلاس املا نیس که داریم آموزش می دیم دارم براتو وقت می زارم بهتون حال می دم اون وقت این دستمزدم نامردا

/weblog/file/img/m.jpg
مهشید در تاریخ : 1390/1/27/6 - - گفته است :
برای این که روزانه بیش از بیست هزار بازدید کننده از وبلاگت رو داشته باشی تو این سایت ثبت نام کن http://takrank.com/?ref=10991


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: